Alla inlägg den 22 december 2015

Av Batman - 22 december 2015 13:16

Första gången på typ en månad som jag har tränat. Äntligen! Hoppas det är slut på skador och sjukdomar på ett bra tag. Så nypremiären blev ett lättare löppass som inte var ett dugg lätt. Kondition är verkligen färskvara! Men skönt att börja komma i gång igen. Underbart!

Ska bli kul att spendera lite tid på gymmet snart. Dock tråkigt att antagligen behöva börja om från början.

Annars så knallar väl livet på. Ska bli mysigt med jul och allt vad du innebär. Jag älskar den där myskänslan! Den där belåtna, lite slöa och söta. Ska se på filmer, pussa mina barn och känna mig nöjd! Och ett och annat pass på gymmet mellan allt supermys ;)

Nöjd kille som klätt granen i år. Sötunge!

Fast först ska jag överleva kvällens jobb. Har verkligen ingen som helst lust att behöva jobba ikväll. Eller imorn för den delen.... Gäller att komma ihåg att jag är ledig hela jul och nyår! Älskar långledigheter! Nu äta upp lunchen, sen fix innan jag måste åka.
Ha det fint kompisar!

Ovido - Quiz & Flashcards