Direktlänk till inlägg 10 januari 2017

Sista dagen på jullovet

Av Batman - 10 januari 2017 11:04

Vart tror ni jag hittade lilla lillvärsting imorse? Jorå, inpacketerad hos storebror! Sötapor. Det är så härligt att se hur mycket de älskar varandra, trots stor åldersskillnad och olikheter. Issy ser verkligen upp till sin bror. Allt han gör vill hon göra.

Känner av armarna idag efter gårdagens pass. Inte alls som med benen, men tillräckligt för att veta att jag gjort ett bra pass. Nu vet ni ju precis som jag att träningsvärk inte per automatik är det som räknas vid muskeltillväxt eller hur hårt en tränat! Det behöver egentligen inte betyda något alls. Självklart kan en ha presterat på topp och ändå slippa värk! Men ändå. Känns ändå som om det är ett kvitto på att mitt lilla upplägg inte är helt ute på hal is utan faktiskt skulle kunna ge mig lite resultat.

Borde ta lite formbilder så jag har nåt att jämföra med. Men jag är så sjukt dålig på sånt. Jag vet att det är riktigt kul att se ens utveckling, herregud som jag vet det!

För nåt år sen! Hahaha! Förlåt, dålig humor.

Dagens träning blir zumba. Sen zumba... Kl 20-21. Lite väl sent enligt mig. Jag tycker träning är som mest optimalt för mig mitt på dagen. Egentligen är jag inte jätteförtjust i zumba, men det är kul att äntligen ha någon att träna med! Skulle önskat att jag hade nån att träna med på gymmet också, men näpp!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Batman - 12 februari 2017 15:06

Herregud! Ska det aldrig vända?! När jag tänkte att nu... Nu är jag på väg upp på banan igen så fick jag vinterkräksjukan. Fy fan vad dåligt jag mått! Jag är helt slut. Nu bara MÅSTE saker och ting vända? Och den där jävla bilen... Nä, den funkar...

Av Batman - 11 februari 2017 11:22

Kom igång så jävla bra med träningen! Och då får jag influensan.... Sen blev issy magsjuk igår natt och spydde och spydde och SPYDDE. Idag känner jag att jag nog klarar av en promenad. Helst skulle jag vilja göra det precis just nu när solen skiner o...

Av Batman - 3 februari 2017 21:34

Sjukskriven idag tom 12/2. Stress och sömnbrist. Kom inte upp ur sängen i måndags eller tisdags. I onsdags tog jag 2 halvdana löprundor, gårdagen minns jag inte och idag har jag alltså fått sjukskrivning. Bröt ihop, herr sambo fick ringa till min che...

Av Batman - 30 januari 2017 08:31


Brrrr! Vaknade upp till 14,6 grader i huset. Trodde jag skulle få en freezing hjärtinfarkt! Efter lite pillande på värmepannan och en laddning ved i köksspisen så har det lyckats krypa upp till 20. Gabriel och jag gick upp, käkade frukost och sen g...

Av Batman - 28 januari 2017 17:15


Efter en vecka av grav hypokondri så tror jag att jag att jag är på bättringsvägen. Jag har nog ingen cancer, depression, sköldkörtelsjukdom, blödande tarm eller något annat. Möjligtvis järnbrist, men det har jag köpt blutsaft för. Det där med hypo...

Ovido - Quiz & Flashcards