Alla inlägg den 3 januari 2017

Av Batman - 3 januari 2017 14:22

I timmes pw och sen fick magen sig en riktig omgång på gymmet!

Det var lite motigt på gymmet, det var det allt men jag gjorde det jag skulle och förväntar mig en gruvlig träningsvärk i magen imorgon. Testade en hel del nya övningar och övningar som jag väldigt sällan gör. Du var verkligen ett jobbigt pass! Jag är allmänt lite nedstämd så den där gymglöden som inte riktigt nådde ända fram är säkert påverkad av det. Jobbångest för inatt. Jag mår inte bra på jobbet just nu. Ska berätta senare, men just nu så håller jag tyst. Vet ju aldrig vem som kan tänkas trilla in på den här bloggen. Det är motigt i vilket fall och jag mår inte bra. Det är bara som en stor klump som sitter mellan bröstbenet och strupen.
Nåja... 2 nätter och sen är jag ledig i 2 veckor. Söka njuta till fullo! Varje minut. Varva ner, lyda mina egna råd och inte stressa.

Ovido - Quiz & Flashcards