Alla inlägg den 11 januari 2017

Av Batman - 11 januari 2017 21:23

Min tanke var att springa 7,5 km och sen ge magen en omgång... Men det sa pang och så fick jag feber och ont i halsen. Gapade stort och gav mig själv diagnosen halsfluss.

Fy fan... Det har bara varit South Park och självömkan idag. Och cola zero i mängder. Jag gillar när kolsyran riktigt river i halsen på väg ner. Hoppas det går över snart.

Snart ut med hundarna och sen blir det en tidig kväll. Jag är supertrött. Byggarna kommer imorgon och förutsätter med utbygget. Ska bli så kul att blanda in lite inredning bland träning, matfunderingar och lite gnäll över sjuksköterskeyrket. Rrroligt!!!

Nä hörrni. Jag skulle skriva lite om hur illa jag tycker om folk som ser sig själva som mer än andra, men jag orkar inte just nu. En annan dag.

Ovido - Quiz & Flashcards