Direktlänk till inlägg 28 januari 2017

Jag är nog frisk nu.

Av Batman - 28 januari 2017 17:15

Efter en vecka av grav hypokondri så tror jag att jag att jag är på bättringsvägen. Jag har nog ingen cancer, depression, sköldkörtelsjukdom, blödande tarm eller något annat. Möjligtvis järnbrist, men det har jag köpt blutsaft för.
Det där med hypokondri blir värre och värre för mig.

Men! Idag har jag fan tagit mig i kragen och gått till gymmet! Löpbandet och bröst och armar. 100 reps på valfritt många sets. Jag började ju med det och det tog ju som bara fan!

Jorå. Jag är nöjd!

Oturen fortsätter annars att förfölja oss. Värmepannan är ju sönder och vi behöver byta den. 60papp kommer det gå på. Sen är nästa bil sönder, med nån jävla fjäder som gått av... Härliga liv!

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Batman - 12 februari 2017 15:06

Herregud! Ska det aldrig vända?! När jag tänkte att nu... Nu är jag på väg upp på banan igen så fick jag vinterkräksjukan. Fy fan vad dåligt jag mått! Jag är helt slut. Nu bara MÅSTE saker och ting vända? Och den där jävla bilen... Nä, den funkar...

Av Batman - 11 februari 2017 11:22

Kom igång så jävla bra med träningen! Och då får jag influensan.... Sen blev issy magsjuk igår natt och spydde och spydde och SPYDDE. Idag känner jag att jag nog klarar av en promenad. Helst skulle jag vilja göra det precis just nu när solen skiner o...

Av Batman - 3 februari 2017 21:34

Sjukskriven idag tom 12/2. Stress och sömnbrist. Kom inte upp ur sängen i måndags eller tisdags. I onsdags tog jag 2 halvdana löprundor, gårdagen minns jag inte och idag har jag alltså fått sjukskrivning. Bröt ihop, herr sambo fick ringa till min che...

Av Batman - 30 januari 2017 08:31


Brrrr! Vaknade upp till 14,6 grader i huset. Trodde jag skulle få en freezing hjärtinfarkt! Efter lite pillande på värmepannan och en laddning ved i köksspisen så har det lyckats krypa upp till 20. Gabriel och jag gick upp, käkade frukost och sen g...

Av Batman - 25 januari 2017 13:06

En ordentlig pw med båda doggarna på förmiddagen. Sussie var pigg och alert och visade inga tecken på några som helst smärtor. Skönt! humle och dumle Kändes skönt att komma ut och jag hade pigga ben. Sen drog jag nästan direkt för att springa ...

Ovido - Quiz & Flashcards