Alla inlägg den 25 januari 2017

Av Batman - 25 januari 2017 13:06

En ordentlig pw med båda doggarna på förmiddagen. Sussie var pigg och alert och visade inga tecken på några som helst smärtor. Skönt!

humle och dumle
Kändes skönt att komma ut och jag hade pigga ben.
Sen drog jag nästan direkt för att springa en runda. Ambitionen var minst 5km, men jag tappade allt efter bara 1 km. Jag kände mig så otaggad, trött och det var bara motigt.
Fick, som väntat, mens idag och hela underlivet känns ju som ett öppet sår på en babianröv typ. Jag la mig sent igår, vaknade vid 7 när resten av familjen begav sig till skola, föris och jobb. Somnade om och sov till 9. Jag hoppas att det påverkar att jag är så energifattig.

Känner inte igen mig själv. Jag brukar inte vara så här orkeslös...

Ovido - Quiz & Flashcards