Alla inlägg den 6 januari 2017

Av Batman - 6 januari 2017 18:28

Jag tror att jag aldrig haft sån träningsvärk i benen någonsin! Jag kan verkligen knappt gå. Skulle försöka mig på ett armpass men det gick verkligen inte för att benen kändes så intensivt. Hoppas på bättre tur imorgon.

Visste ni förresten att en vegandiet ökar förbränningen? Och att den som äter stora mål mat som är kalorifattigt går ner mer i vikt än den som äter små men kaloritäta mål inte gör det lika fort? Går ner i vikt alltså. Intressant!

Jag är en notorisk läskoman. Cola zero kan kan lätt dricka en hel 1,5 liters flaska per dag. Jag har nu så här efter nyår bestämt att nu är det bara läsk på fredagar och lördagar som gäller! Idag får jag alltså stilla mitt colasug! Lite ugnsbakade rotfrukter och burgardressing till det. Yumyum!

Ovido - Quiz & Flashcards