Alla inlägg under februari 2017

Av Batman - 12 februari 2017 15:06

Herregud! Ska det aldrig vända?! När jag tänkte att nu... Nu är jag på väg upp på banan igen så fick jag vinterkräksjukan. Fy fan vad dåligt jag mått! Jag är helt slut. Nu bara MÅSTE saker och ting vända?

Och den där jävla bilen... Nä, den funkar ändå inte. Så nu ska herr sambo köpa en helt fabriksny generator och funkar inte det så får vi väl se att 20 laxar gick upp i rök, le stelt och så köper JAG en bil. Själv.

Sussie, min fralla, har mått väldigt bra ganska länge. Provade en dag att inte ge smärtstillande, och nu är hon asdålig. Så pass att jag funderar på om det är dags nu. Har enormt dåligt samvete som struntade i medicinen en dag, men jag trodde att chansen var så pass stor att ryggen läkt nu.

Jag orkar fan inte mer! Lite jävla positivt får hända nu. På riktigt. 2017 har verkligen varit en stor besvikelse så här långt...

Av Batman - 11 februari 2017 11:22

Kom igång så jävla bra med träningen! Och då får jag influensan.... Sen blev issy magsjuk igår natt och spydde och spydde och SPYDDE. Idag känner jag att jag nog klarar av en promenad. Helst skulle jag vilja göra det precis just nu när solen skiner och vilja Och ork finns. Herr sambo jobbar i helgen och kommer garanterat hem efter halv sju ikväll. Han ska byta batteri på bilen IGEN och se om vi kan få igång den.
Nu har vi haft den där jävla skitbilen i en månad typ utan att kunna använda den. Jag åkte sjuk och jävlig ner till Jönköping i måndags för att renovera generatorn men killen där gjorde en ordentligt felsökning men allt såg ut som det skulle.
Herr sambo har grejat med sladdar och annat som jag inte kan nåt om och nu tror han att trots att batteriet är nytt så behövs ett kraftigare batteri för att bilen ska orka. Så. Håll för fasen tummarna att det är det! Annars vill jag fan bara skrota skiten.

Jag tänker att efter idag så ska allt bli bra igen. Mjukstart med en promenad, sen ska den där jävla träningen komma in på rutin igen. Jag mår bäst av att ha det så.
Bilen bara ska gå igång och funka idag, det bara måste bli så!
Jag ska städa och torka golv idag. Tänker att jag ska rensa en jävla massa skit också. Nu jäklar bara MÅSTE bli bra! Med allt.

Av Batman - 3 februari 2017 21:34

Sjukskriven idag tom 12/2. Stress och sömnbrist. Kom inte upp ur sängen i måndags eller tisdags. I onsdags tog jag 2 halvdana löprundor, gårdagen minns jag inte och idag har jag alltså fått sjukskrivning. Bröt ihop, herr sambo fick ringa till min chef, jag orkade inte ta skuldbeläggandet.
Nu tycker jag det är skönt att slippa pressen av helgens jobb med tillhörande sömnbrist. Släppa den ångesten liksom. Min andra sida känner mig än mer stressad och pressad av vad som sägs bakom ryggen på mig. Eller samtalet med chefen. Jag måste ju nån gång. Känns som jag sviker.

Jaja. Det första jag gjorde efter läkarbesöket var att lägga mig och sova. Efter det tog vi med oss våra barn och matade änderna. Issy tjöt av skräckblandad förtjusning! Änderna kom från flera håll och attackerade henne ;) så skönt att bara fokusera på glädjen från barnen.
Resten av kvällen har spenderats i soffan framför tvn. Där jag i ena stunden jag tillåter mig själv att slappna av, och i andra känna hur hjärtat rusar för jag känner mig så skyldig. Som jag sviker.
Ska sova snart. Sen fokusera på mig, mig, mig. Kanske ett spinningpass och sen vila.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards