Alla inlägg den 9 augusti 2015

Av Batman - 9 augusti 2015 16:15

Förvisso har sommarn tagit fart, ÄNTLIGEN, men det är några få gula löv i trädkronorna. Luften är varm men lite höstigt frisk. Hösten kommer om ett tag och jag får alltid sån nytändning så. Det blir liksom mitt nyår! Så mina löften att jobba på i höst är;
* ALLTID vara snygg i håret. Det får vara slut med risigt okammat. Kan låta ytligt och fåfängt men det är nått inom mig som så himla gärna vill vara snygg i hövvet :) 
* satsa på min löpteknik och sluta nöja mig. Snabbare och starkare!
* äta bättre, men framförallt godare mat!

* visa för mig själv och för andra att en kan komma i form utan gym. I detta löfte ingår att finally säga upp mitt medlemskap på mitt kassa gym som jag inte är bör med. 

* vara positiv till livet. Se det ljusa även i det tråkiga.

*ha bättre attityd till jobbet. Eller åtminstone till min situation. Jag tjänar bra och jobbar lite. Bit ihop och förgyll min media tid istället!

*fortsätta att vara världens bästa mamma   

* jobba med Bruno. Få honom än mer trygg och få en förstklassig relation.    

  mammas lilla gosegris! 


* som avslutning lovar jag att leva än mer! Slösa på roliga saker, snåla in på sånt som inte behövs. 


Pöss hejje!!! 

Av Batman - 9 augusti 2015 14:18

Hehe! Nytt försök att blogga, ny bloggportal, nytt jävlar anamma ?

Maha. Jag börjar bara som om inget hade hänt, inga uppehåll inget. Jag bara köööör!
Idag har jag först låtit min balla fralla prommat med sin bästis, och efter det lurade jag med herr sambo att springa lätta intervaller med mig och Dogge no 2 en timme. Gick helt okej! Ska nog köra en runda ikväll också. Ensam, sambon har fått nog med träning för idag tydligen!

Nä, nu ska den här donnan städa sitt stökiga hem en timme, sen ska jag banne mig slappa en stund!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards