Alla inlägg den 17 augusti 2015

Av Batman - 17 augusti 2015 15:48

Hm! Livet verkar ta nya vändningar, vilket är uppfriskande. Vi får se! Jag hoppas på't! Hoppas att vinden är i ryggen och att allt klaffar som jag själv vill. Jag har stått och stampat ett tag, mått sådär, saknar vilja och lust till ett socialt liv, varit deppig och ständigt fått peppa mig själv att joooo, men såååå farligt är det inte. Men. Nu har jag faktiskt nått en punkt där jag känner att jag måste få nytt i livet. Och kanske! Det Ser ljust ut! :)

Idag var första dagen för min förstfödde i skolan. Herregud! Tvåan! Han har börjat TVÅAN! Lycklig att äntligen få börja och jag hoppas att hans läshuvud fortsätter i samma anda som förut. Det är så kul att se att han är så motiverad. Min lille kille!

Efter att jag dumpat av den samme i skolan så körde jag intervaller med min campinghund. Efter en helg av total avsaknad av motion och istället en lättja som inte är av denna värld är det skönt att få ordning på torpet! Framåt marsh! Ett till intervallpass under dagen, sen ska jag njuta som en idiot av kvällen med min fina familj. Dom är jävligt bra trots allt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards