Alla inlägg den 31 augusti 2015

Av Batman - 31 augusti 2015 21:34

dålig för att inte säga apdålig bild på eders bloggare men, men

Tärna, sjuk, adrenalinstinn och allmänt go. Det var en fin helg och bruden aka bästis var bedårande vacker! Vacker dag, vackert bröllop! Allt var vackert ;)

Nåh! Nu är vardagen i rullning på allvar iafl! Lillvärsting klarar inskolning på förskolan galant, storebrorsan är riktigt varm i skolkläderna och herr sambo jobbade första dagen efter pappaledigheten idag. Med blandade känslor såklart. Jag börjar på söndagkväll... Med mestadels ångest faktiskt. Jag är inte jobbmotiverad för 5 öre! Men för att återgå till dom andra. Lillvärsting trivs verkligen! Slocknar som en sten när hon kommer hem

Åh! Underbara vardag! Gud så jag ska guldkanta dig!!!!

Jag är ff förkyld men så fort det släpper ska jag ta tag i träning och kost på allvar igen. Det ska också gildkantas till förbannelse.

Jaja. Ett mer sammanhängande inlägg får väl komma imorn

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards