Alla inlägg den 21 december 2016

Av Batman - 21 december 2016 14:47

Som vi behöver det! Särskilt Gabriel som varit väldigt trött det senaste. Långfrukostar, knäckkokning och mysiga filmkvällar. Underbart!

Idag har jag faktiskt gjort inlagd vegansill och kokat just knäck. Igår var det pepparkakor. Synd att en annan inte för vara med på det eftersom jag jobbar julaftonskväll och resten nätter av julen. Nåja. Det är okej ändå. Jag är ledig mycket du här lovet vilket känns välbehövligt efter en jäkligt intensiv jobbperiod.

Träningen går bra! Lite mycket cardio och lite lite styrka det sista.

Men idag har jag gjort en ordentlig runda i repan ock kommet nöja mig med en kvällspromenad med Bruno. Gick riktigt bra idag! Märker att både rumpa och lår får sitt under löpningen i olika terräng när jag tränar i repan!

Jag ska bli bättre på uppdateringar!

Ovido - Quiz & Flashcards