Alla inlägg den 30 december 2016

Av Batman - 30 december 2016 15:19

Älskar inte ni dem? Jag gör! Idag sprang jag. En timme, struntade i distans, hastighet och strategier. Bara kööör sa jag till mig själv. Så bra det blev! Så nöjd jag känner mig!

Så jävla härligt! Skönt att bara fokusera på att ta mig framåt, skita i distansen och hastighet. En pratar ju då och då om att släppa kraven på sig själv i olika sammanhang. Kanske skulle det kunna appliceras på löpträning också? Kanske spelar det inte så stor roll hur långt vi kom på hur mycket tid. Kanske är det gott nog att säga till sig själv ;fuck it! Jag vet att jag klarar att springa en timme (eller 20 min, 10, 45, 120 eller vad en känner just där och då hur länge en fixar ett löppass) och det räcker att veta det!

Kanske blev det årets sista löprunda, kanske hinner jag en imorgon. Vi får se.

Igår körde jag en vända på gymmet och har skön träningsvärk i bålen. Känner mig riktigt taggad!

Nu ska jag svepa en stor kaffe och sen rå om hemmet.

Hoppas ni får ett gott nyår!

Ovido - Quiz & Flashcards