Alla inlägg den 3 mars 2016

Av Batman - 3 mars 2016 12:24

Hallå kompisar. Har ni det bra i vintervädret så här på årets första vardagar? Jag längtat verkligen efter värme. Jag överlever inte om det ska hålla på så här med snö och skit. 

Jag har inte så mycket att förtälja om idag. Gick upp med min äldsta och såg till att han kom iväg till skolan,sen gick jag och la mig igen. Riktigt seg idag. Det var jag igår också. Klarade inte av nån löpning igår för träningsvärken var lite väl jävlig. 

Så. Planen idag är ett gympass och ett sent zumbapass. Är egentligen inte så sugen på zumba idag men, men. Det är den enda aktivitet jag gör tillsammans med någon annan. Därför känns det viktigt att gå. 


Jag skulle gärna vilja ha en träningskompis. Dock så har jag inga vänner i samma stad med samma intresse. Och att ragga upp nån bara så där känns väl inte direkt heller aktuellt. 

Hä. Nu en lurre, en köpp och sen vänta på posten. Puss på er 


Ovido - Quiz & Flashcards