Alla inlägg den 7 juni 2016

Av Batman - 7 juni 2016 14:07

Tog en svettig lunch-pw med doggen. Ikväll är det ju som sagt motivationskväll med laget inför stafetten. Usch, jag är ju ingen lagspelare egentligen så det där med att springa i grupp ger mig ångest. Haha! Gud så fånig jag låter!

Nåja. Det blir nog bra. Jag kan behöva tvinga mig till lite sociala aktiviteter. Har gjort stressmätning på jobbet och jag ligger snuskigt nära utbrändhet. Jag blev lite chockad faktiskt. Dock har jag länge känt att jag är socialt utmattad eller hur en ska säga. Jag orkar inte den psykiska stimulansen det innebär att umgås med folk. Jag orkar liksom inte riktigt. Å andra sidan mår jag ju bra når jag väl gör det. Det blir nog bra! En timme kan jag ju offra utan att dö :)
Hoppas verkligen att vi ska öva tekniker och inte springa rundor... Jag har verkligen ingen lust med rundor utan vill mycket hellre ha tips på hur jag kan förbättra mig.

Jaja, nu ska jag ge hemmet lite kärlek'

Av Batman - 7 juni 2016 08:19

Jag fick en sån blogglust nu igen. Så. Hej! Igen. 

Vad har hänt sen sist? Inte jättemycket, fast ändå en hel del.

Jag har varvat gymmet med löpspåret och just nu är jag i en liten svacka som jag tänker ta mig ur i dagarna. Jag är mest för löpning just för tillfället, även om jag känner att jag borde ge mer tid i gymmet. 

   


Ska springa stafettlopp i september och känner redan prestationsångest. Jag springer fortfarande ganska långsamt i spåret. Mina teammates är så himla taggade och seriösa och känner mer att det är en kul grej. Ikväll och tre tisdagar framåt är det motivationskvällar för alla löplag vilket gör mig lite panikslagen! Shit, här ska jag visa upp mina alltför korta löpsteg för alla och vi bedömd. Jaja, jag får väl bita ihop och bara göra det. Prestationsångest till trots.




Ovido - Quiz & Flashcards