Alla inlägg den 18 juni 2016

Av Batman - 18 juni 2016 19:40

Tröttnade på allt hemma. På stöket hemma som bara blir värre och värre om inte jag städar. Trött på min sambo som inte hjälper till tillräckligt (gud vad jag hatar uttrycket "hjälpa till"), på doggarna som antingen inte kan hålla sig på grund av sin uvi och på ungarna som slåss om tv-tid och som mest bara härjar runt. Så. Jag sa tack å hej och drog och shoppade!

Bara jag. I bilen och lyssnade på vilken radiokanal jag själv ville och drack redbull i smyg.
Köpte en hel del! Bla den här outfiten

Trotsade vädret gjorde jag också och valde iafl att ha på mig en klänning som jag köpt i London och som jag använder allt för sällan. Hehe! Stora omklädningsrum är väl till för att ta selfies i eller?

Gick mest omkring och låtsades som att folk jag mötte tänkte mig som en ungdomlig kvinna utan barn! Och att dom tyckte jag var en liten delikat snygging. Ibland får en tänka så om sig själv ;)

Som sagt. Det blev en hel del. När jag kom hem fick jag ett ryck och har nu rensat garderoben på 2 överfulla pappkassar medan jag dricker ett glas sött vin. Skönt! Både att rensa och att unna sig ett glas. Jag har fått min sambo att LOVA att städa ORDENTLIGT imorgon. Han vill väl inte vara en sån där mansgris väl? Nä, dåså. Då är det ju bara att ta fram skurhink och såpa direkt efter frukost imorn...
Nu ska jag städa vidare i garderoben och fylla på glaset liten. Kanske tar mig ett bad sen också, bara för att!
Pöss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards