Alla inlägg den 14 juni 2016

Av Batman - 14 juni 2016 12:20

Min älskade lille pöjk imponerar så. Igår simmade han 600 meter, idag 300 meter klädsim. Bland annat! Han dyker, livräddar och håller på. Riktigt briljerar! Han har för övrigt hoppat över ett steg i simskolan för att han är så förbannat duktig. Svårt att inte spricka av stolthet ;)

Medan den unge mannen gå på simskolan så passar jag och mina vildar på att ta morgonpws.

Härligt!
Igår var det riktig svettig zumba, ikväll blir det teknikträning med staffetlaget. Kul! Imorgon behöver jag nog banne mig besöka gymmet. Det var allt för länge sen jag gav mina muskler en omgång, och det är nog behövligt att komplettera löpningen med styrketräning. Jag tänker att jag ska löpträna 3 dagar i veckan och köra gymmet 2 gånger. Då dela upp kroppen i två, över och under. Vi får se om det upplägget gett nåt :)

Nä, vet ni. Nu behöver jag försöka få min lilla lillvärsting att sova middag. Pöss så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards