Alla inlägg den 17 juni 2016

Av Batman - 17 juni 2016 20:28

Men hallå bloggspace! Härligt med helg eller?
Sa ju att jag skulle ta sovmorgon. Du gjorde jag. Vägde mig, vilket blev lite av en besvikelse. Jag trodde jag gått ner lite granna, vilket jag iofs gjort men inte så mycket som det kändes. Och det är väl där jag måste skaka av hjärnspöken. För det första... Jag behöver egentligen inte gå ner i vikt, det är mest för att jag vill bli av med 3 fjuttiga kilon för självkänslans skull. För det andra... Känslan är ju trots allt BETYDLIGT viktigare än siffror.

Så fort jag kom upp på riktigt kissade sussie inne. Detta en extremt rumsren hund som kan hålla sig i dygn om hon så var tvungen. Några strängar blod var det också... Så det var ju absolut inget annat att göra än att ringa vår veterinär och tur hade vi också för det var ett återbud så vi kunde komma nästan genast. Domen blev iafl urinvägsinfektion, tack och lov inget allvarligare!

Antibiotika i 5 dagar och sen får vi se. Pjuuu! Var riktigt orolig för pyro ett tag.

Resten av dagen har jag varit helt slut. Kissat hundarna var och varannan minut, käkat jordgubbar till förbannelse och sett på Gilbert Grape. Gud... Tiden går! Tyckte det inte var sååå länge sen det var en rätt ny film.
Sen tog jag med mig min lilla och tog ett låååångt bad. Bara ligga där och fnula och fundera. Mest på vårt kommande utbygge. Längtar! Sa ju att jag skulle sminka mig och det gjorde jag, trots att klockan typ var 17.30 och det egentligen vore dags att tvätta av mig skiten. Hehe! Men min son har önskat egentid med sin mamma så vi ska ut och fara med bilen så då får jag väl inbilla mig att det där med kladdet ändå inte är förgäves.

Härligt! Ska bli skönt att bara umgås vi två.

Ovido - Quiz & Flashcards