Alla inlägg den 8 juni 2016

Av Batman - 8 juni 2016 21:16

Helt däckad i soffan efter den där pwn. Jag är sååå trött!

Fast skönt att gå en sväng och bara skvallra och fnissa lite. Det kan också vara behövligt.

Idag vare sig jag tränade eller sprang. Jag klippte gräset istället, vilket for your information bränner satans mycket kalorier och ger uthållighet i musklerna. Så jag antar att jag brädad både löpspåret och gymmet.

Sen åkte jag och min äldste och skämde bort honom med kläder och nya skor. Han kommer bli riktigt stilig på avslutningen! Vi köpte för hemmagjord pizza på fredag och godis att käka i bilen på vägen hem. Jag har sån jävla mens! Oftast är det ganska lindrigt men så kommer dom där djävulsmensarna emellanåt som förvandlar mig till en sur zombie som skördar chokladoffer på löpande band och blandar ner det med flottig mat. Uppsvullen, finnig och allmänt hungrig. Nog om mins så kallade "perioder". Skönt att hänga och filosofera med sonen. Behövs!

Jag längtar så till skolavslutningen! Känns som om sommaren börjar på riktigt då! All mat vi ska äta. Melonsallad. Halloumi. Grillad paprika. Rödbetor och getost. Rabarber. Tapas. Ugnsrostade rotsaker. Tzatziki. JORDGUBBAR I KOKOSKVARG. Färskpotatis. Sparris. Mmmmmm.... Lättare att äta godare, sundare och bättre på sommaren tycker jag. Allt blir så mycket enklare och så mycket godare på sommaren!
Bara den här jävla frossarmensen tar slut så... Då jäklar!

Nä. Nu har jag svamlat nog. Imorgon ska jag betala Gabriels simskola och färga håret. Jag behöver nog en gång för alla inse att jag passar bäst i mörkare nyanser. Jag vill bara försöka att inte vara SÅ mörk...

Av Batman - 8 juni 2016 10:29

Alltså, dom där två! Får mitt hjärta att bubbla varje gång.

Igår var jag ju på löpträning. Det gick riktigt bra, och idag har jag träningsvärk i rumpan av alla teknikövningar. Min negativta inställning försvann ganska fort, och jag hade riktigt roligt. Kul!

Så vad är planen idag? Eftersom vädret inte är det bästa så har jag inget att skylla på vad gäller att städa. Det måste banne mig göras. Sen kan jag inte bestämma mig om jag ska köra ett gympass eller ta tillvara på alla tips från gårdagen och ta en löprunda. Jag känner mig så seg och jävligt idag att jag tar för givet att jag inte kommer prestera särskilt bra vad jag än tar mig för. Jag behöver dock verkligen få in rutinerna igen! Det får nog bli ett löppass ändå.
Ikväll ska jag och min vän tillika granne gå en kvällspw. Mellan städ och träningsthights behöver jag handla ett par skor och lite snyggare kläder till min äldste inför skolavslutning. Det blir en intensiv dag känner jag!
Dags att dricka upp kaffet och sätta igång alltså.

Ovido - Quiz & Flashcards