Alla inlägg den 5 november 2016

Av Batman - 5 november 2016 19:34

Herregud vad trött jag är! Första natten gick utmärkt, men den här... Att jag inte dog. Så vansinnigt trött! Vid 03 var jag så trött så jag mådde så illa att jag trodde jag höll på att bli magsjuk. Annars var det en väldigt lugn natt fram till 06 då en patient kom in akut. Jag slutar 07.15 och iom att natten var så lugn trodde jag att jag skulle få komma hem strax efter 07. Men näpp! 07.45 fick jag gå...
Helt galet slut nu.
Annars tror jag att jag är fit for fight för att ta mig ett träningspass imorgon. Ska bli skönt att komma igång igen! Är mitt inne i en period då dagpass och nattpass blandas hej vilt. Så att varva ner och fixa endorfiner igen för att tanka energi så är ju träningen perfekt!

Imorgon ska vi ta ner ett träd bakom huset! Spännande! Det är för att det snart ska byggas uuuut! Wohoooo! På onsdag ska vi träffa snickaren för att göra upp byggplanen. Jag verkligen längtar!
Det är rätt mycket kul som väntar! Förutom att jag i ett mycket svagt ögonblick sa ja till att jobba julaftonskväll....Men annars är det utbygget. Jag har bokat tatueringstid i februari. Känner att jag är full av motivation vad gäller träningen, trots min lilla sjuksvacka. Nästa helg är det Kent i Malmö. den 17/11 ska jag på lite festligheter med jobbet. Men kul grejer liksom!

Nä. Nu orkar jag inte tänka mer utan drar filten över mig och återgår till tvn.

Ovido - Quiz & Flashcards