Alla inlägg den 16 november 2016

Av Batman - 16 november 2016 16:22

Sovit superbra! Vaknat en gång för att gå på toa, men annars har jag sovit som en liten knubbig sälunge. Blir en utmaning att gå upp kl 7 imorgon.
Barn hämtade, sveper ett par koppar av det svarta guldet och sen ska lillsnärtan på pyttedans. Efter detta så är det en runda på gymmet som gäller. Skönt! Jag brukar alltid göra upp en mental plan för hur passet ska se ut, men det slutar alltid annorlunda mot ursprungsplanden. Jag tänker iafl att jag ska göra 5 km på bandet, hiit och sen faktiskt en rejäl genomkörare av benen och rumpan. Jag har ju tidigare erkänt att jag slarvar med benen eftersom jag springer så mycket, men nu känner jag att jag det nog ändå är dags att styra upp det där med benen. Alltså hela kroppen egentligen. Känner att jag behöver styra upp min styrketräning överlag! Har planerat in ett par supersets. Det blir nog ett utmärkt pass får vi hoppas.
Så. Det är mina planer för kvällen och så mycket roligare blir det inte.

Ovido - Quiz & Flashcards