Alla inlägg den 18 november 2016

Av Batman - 18 november 2016 18:59

Först och främst skrev jag ett inlägg häromdagen om hur jäkla bra jag tränat och vilken otrolig träningsvärk jag fixade till mig själv. Men det försvann. Tack för det jävla cyberrymden.
Det blev också en värk som inte är av denna värld!

Inte så pjåkigt va?

Igår blev det mer av mental träning efter att lillvärsting stoppat upp en pärla i näsan. Vårdcentralen, önh-mottagning, dagkirurgen och till sist postop. Vilken bra vård vi fick! Så jäkla underbara. Specialbehandling bara för att hon skulle slippa sövas ner och åka till operation.

Älskade jobbiga lilla skitunge!
Missade festligheterna på jobbet, men äh. Skitsamma.

Idag blev det ett fint styrkepass av överkroppen. Jag klarade inte av att springa med mina stumma ben! Bättre lycka imorn. Då jäklar!

Nu powerslöande i soffan och sen en jäkla jobbnatt. 2 nätter, sen ledigt till nästa helg. Härligt med lite långledigt.

Det var nog allt i korthet.

Ovido - Quiz & Flashcards