Alla inlägg den 20 november 2016

Av Batman - 20 november 2016 20:39

Vaknade vid 15, vilket är allt för sent egentligen. Hoppas jag kan somna hyfsat i tid ikväll.

Nåja. Annars har jag verkligen inte legat på latsidan i eftermiddag/kväll. En ordentlig pw med Bruno och sen en timme på löpbandet och som avslut lite mördande av magen. Härligt! Så himla skönt att vara på topp igen. Veckan som kommer blir en rejäl träningsvecka och jag ser verkligen fram emot att tanka mängder med energi på gymmet. Nu ska tydligen vädret bli riktigt dåligt, men om det blir okej tänker jag ta tillfället i akt och springa utomhus också.

Just nu käkar jag nudelsoppa, sen tänker jag färga håret innan jag tänker parkera min platta röv i soffan och avsluta den här kvällen framför midnattssol. Känner mig så himla nöjd!

Ovido - Quiz & Flashcards