Alla inlägg den 21 november 2016

Av Batman - 21 november 2016 23:00

På topp! Pw med doggsen imorse. En ordentlig en på 1 timme. Sen har jag sprungit en helvetiskt backig 5:a och avslutade dagen med zumba med liz.

Rutorna på bilen immade igen so fort jag satte mig i den, haha! Måste vara ett mycket gott betyg.

Älskar den där energin som träningen ger! Hur livet liksom rusar i kroppen och en känner sig oövervinnelig. Så härligt!
Att jag sen dessutom har fått en massa mys och härlig kvalitetstid med mina ungar gör det hela inte direkt sämre! På det är dessutom bygget på gång nu!

Nu händer det grejer! Fast vi måste ta bort poolen... En skäms ju!
Men förutom det faktum att det står en pool i trädgården som borde varit nedmonterad för flera månader sen så måste jag säga att denna måndagen har gjort sitt bästa för att vara en ypperlig bra dag. Trots att jag knappt sov natten som var dessutom.
Nåväl. Dags för sängen (som dessutom råkar vara bäddad med nytvättade lakan)!

Ovido - Quiz & Flashcards