Alla inlägg den 22 november 2016

Av Batman - 22 november 2016 21:45

Milen sprungen. En jävla massa lösgodis inköpt, soffan beslagtagen, veckans brott.
Är som en liten diktator som styr ock ställer. Det är ju nästan som poesi.

Av Batman - 22 november 2016 12:45

Igår målade jag naglarna för att fira min långledighet. Underbart,tänkte jag. Hela veckan ledig, bortsett från natten mellan lördag-söndag. Så under min morgonpw med Mr Brown så ringer chefen... Natten mellan torsdag-lördag ligger på mig. jovars... Känns ju lite sådär. Får väl tänka pengar. Samma vad gäller jul. Jobbar nämligen hela julen. Jävla jobbångest.

Jaja. Tänkte gå på spinning ikväll men till min förvåning var det fullbokat. Får väl bli en löprunda istället. Kanske drar en runda på gymmet också. Stör mig dock lite på att det inte blir någon spinning. Å andra sidan kan jag ha kvällen hemma med familjen och det är ju verkligen inte fy skam det heller!

Nu ska jag se om min mördarhund kan sluta snutta på mig så jag kan ta tag i trökstäd och sånt. Pöss hejje så länge

Ovido - Quiz & Flashcards