Alla inlägg den 15 november 2016

Av Batman - 15 november 2016 18:49

Jobbat natt. Gud! Det var en pina att åka hem! Första gången på länge som jag var rädd att köra hem för att jag var så trött! Vaknade ofta men somnade tack och lov om fort. Det var ändå en bra natt! Riktigt trevlig om jag ska kasta mig med såna positiva uttryck.

Men iallafall. Drog till gymmet när herr sambo kom hem. Sprang 30 min, 9,4 km/h och avslutade med hiit. Det märktes att jag haft ett uppehåll, men äh. Nya tag! Planen var att styrketräna också, men eftersom jag jobbar inatt och har lite att stå i innan jobbet så prioriterade jag bort den biten. Fast jag behöver komma igång med det där igen! Jag har blivit riktigt mjuk i kroppen. Imorgon har jag mycket bättre tid till en riktig genomkörare! Jag tar igen den då ? och inte att förglömma! 5 minuter av något är bättre än 20 min av ingenting.

Nä, mina vänner! Lite kvällsmat på detta och sen en dusch innan jobbet igen.

Ovido - Quiz & Flashcards