Alla inlägg den 19 november 2016

Av Batman - 19 november 2016 23:00

Vaknade strax innan 3 idag. Så skönt att kunna sova ordentligt!
Började dagen med en ordentlig promme med doggsen, sen lite mat och sen gymmet. Sprang 5 km, sen hiit och avslutade med lite rygg i repan. Riktig bra träningsdag för att ha jobbat natt! Blev ju inga rekord vare sig i snabbhet eller tyngd men jag är nöjd.

Sen ett bad, tv och nu är jag tillbaka på jobbet igen. Dagarna försvinner verkligen när en jobbar natt!

Inne på personaltoan och plutar upp mig ;)

Så... Då ska jag bara överleva 8 timmar till innan jag får åka hem! Längtar så förbannat mycket till min säng igen! Och mina jobbiga underbara ungar som jag inte träffat på hela dagen. Vågar knappt andas om det, men det verkar kunna bli en lugn natt iafl.

Ovido - Quiz & Flashcards