Alla inlägg den 13 oktober 2016

Av Batman - 13 oktober 2016 23:29

Fredag imorgon och första lediga helgen på tre veckor! Första helgen ledig med sambon på 4. Folk som inte jobbar helg förstår inte hur heligt det är med helg!
Jag ska måla naglarna. Jag ska tona håret i en rödare nyans och jag ska kolla ikapp alla serier jag missat i veckan. Jag ska ta mig en längre löprunda imorgon i maklig takt. Hade så mycket ork under dagens lilla runda så jag tänkte prova en längre imorgon. Så skönt att börja helgen med lite energi och skallerens i spåret. Bli så där härlig mör och go. Sen slänga mig i soffan och hänge mig åt allt slapp. I vanliga fall är jag så gott som nykterist. Jag dricker ytterst sällan, men ikväll pratade mina jobbarkompisar så om vin att jag har bestämt att jag är fan sugen på ett glas imorgon! Du riktigt kryper av längtan efter ett glas vin.
Och som jag behöver helg! Igår stämplade jag ut 23.30 från jobbet och har lätt kunnat stanna till 1. Mitt pass tar slut 22 så ni kanske har en hum om hur jävla pressat det var. Jag hann äta, men inte gå på toa. Sjukt.

Idag började jag morgonen med en lättare löprunda med hunden på 4 km, som tidigare nämnt. Sen har jag inte hunnit med så mycket hemma. Tidigt till jobbet idag för att gå på möte. Kommit hem i tid ikväll och som sagt. Mycket att göra men under kontroll.

Nu sova.



Ovido - Quiz & Flashcards