Alla inlägg den 15 oktober 2016

Av Batman - 15 oktober 2016 22:39

Sprungit idag igen! Först 5,5 km själv för att kolla hur jag faktiskt ligget till utan bromskloss till hund. Bra, visade det sig. Sen ytterligare en 2,5:a med klossen ;)
Kul att det känns så bra! Det sporrar ju verkligen! Imorgon tänker jag dock lämna löpningen och dra till gymmet för en omgång. Överkropp igen, fast jag kanske borde prioritera ben...

Resten av dagen då? Jag har tonat håret. Sen kom vi på att det där med bio skulle kunna sitta fint! Min sambo och jag har typ inte gått på dejt på evigheter. Sist var nog i julas. Det är allt för sällan! Det är ju så satans viktigt att hitta tid för varandra, eller hur? Bryta av vardagen. Eftersom vi båda jobbar helger och ofta jobbar om varandra så tror jag det är extra viktigt

Bra film! F tyckte dock dom förra två var bättre. Jag själv har inte bestämt mig...
Just nu är det soffläge och ännu mer film som gäller. Till allas förtjusning

Mysigt!

Imorgon ska jag väga mig och rapportera in till ptn. Ser INTE fram emot det. Jag har inte följt schemat det alla minsta. Jag har kört mitt eget race den här veckan och förut chipsen igår har jag käkat en dryg näve godis till bion. Missförstå mig rätt! Självklart har jag det yttersta ansvaret för att följa träningsscheman och strikt kost! Självklart är det upp till mig att pressa mig till det yttersta. Men... Svar på frågor, lite pepp emellanåt eller förklaringar till varför det står helt still skulle ju inte skada. 6:e veckan lider mot sitt slut och jag har faktiskt inte kommit någonstans trots att jag skött mig prickfritt de 3 första veckorna för att sedan be om lite stöttning vecka 4 då jag kände att jag dalade. Vilket jag helt ärligt inte direkt fick.... Vecka 5 började med att jag körde hårt som fan för jag skulle försöka "rädda" vecka 4, vilket slutade i att jag började få destruktiva tankar. Och nu vecka 6 har jag tagit en paus och både tränat och ätit efter eget huvud. Och summa summarum... Jag gissar att våg och måttband kommer visa att jag är där jag började. Och som sagt! Det yttersta ansvaret ligger på mig, men att få lite mer verktyg än förslag på sponsrade kosttillskott skulle förmodligen gjort resan lite enklare.

Ovido - Quiz & Flashcards