Alla inlägg den 17 oktober 2016

Av Batman - 17 oktober 2016 12:02

Måndagen är ett faktum. Jag är ju ledig den här gråa måndagen, en fördel trots allt när en jobbar så oregelbundet som jag. Får helgerna offras titt som tätt så är det ju ändå en liten tröst att inte alltid behöva känna den där ångesten som kommer på måndagar ?
Här slöar vi mest.

Ikväll ska jag gå på zumba och skaka lite rumpa. En pw ska jag väl försöka få in också.
Annars då? Lite mensdeppig, lite svullen, lite uttråkad. Väntar på kommunens besked om bygglovet som typ aldrig kommer. Googlar recept på kladdkakor. Ska ta tillvara på mitt städsug som lite försynt pickar på mig. Det är ju bara att köra då! Det är ytterst sällan ett sug att städa dyker upp!

Århundradets tråkigaste inlägg. Ber om ursäkt för detta.

Ovido - Quiz & Flashcards