Alla inlägg den 14 oktober 2016

Av Batman - 14 oktober 2016 21:54

Låååång sovmorgon. Följt av en långsam med så jävla härlig löprunda! Mest långsam för att Mr pissenisse var med, men jag ska väl erkänna att jag inte direkt spurtade heller. Jag hade så mycket i benen, orken var på topp och jag hade nog kunnat dra ytterligare 7,5 km. Faktiskt jättenöjd, trots dålig tid!

Och nu sitter jag och unnar mig det där glaset med vin och har dessutom en liten skål med chips. Nästan så jag längtar efter en ytterligare runda i spåret imorgon medan jag myser i soffan med myspysbelysning och lite vinvarm i ansiktet ;)
Har jag nämnt att jag anlitat en pt-online? Jag tycker inte jag får valuta för pengarna. Inte alls så engagerad som jag ändå tycker en kan kräva av en pt... Jag är halvvägs nu och tyvärr inte uppnåt några fina resultat alls. De första veckorna gick bra, sen fick jag inga svar på frågor. Inget pepp. Fit by nico var betydligt bättre! En aning dyrare och en aning mer enformigt men fan så effektiv! Och trevlig. Inte minst engagerad! Så här sitter jag nu och funderar på att skita i de resterande veckorna... Vi får se. Kanske är det ett vinfusk och chipsfusk som behövs för att komma tillbaka på banan!

Ovido - Quiz & Flashcards