Alla inlägg den 22 oktober 2016

Av Batman - 22 oktober 2016 23:56

Jorå! 4 km på löpbandet och avslutade med 10 min hiit. Gick bra! Sen en kort runda i gymmet för att bygga på ryggen en aning ?

Sov väldigt bra idag annars. 7 timmar! Bara att tacka och ta emot! Jag brukar vara glad för 4 när jag jobbat natt.
Tandvärken ger dock inte med sig. Det gör ont som satan! Vågar knappt äta eller dricka. Fått tid hos käftis 2/11 men jag undrar om jag kommer stå ut. Trodde ju att det var en rotfyllning, men det var tydligen en djup lagning så det är säkert en nerv som bara gör ondare och ondare. Det där med ont i tänderna är ju så vidrigt!!!! Hela jag är ur balans. Jag är så fruktansvärt rädd för tandläkare, men hittat en som jag tycker går an. Jag är dock lite i valet och kvalet om jag ska ringa på måndag och säga att jag är beredd på en annan tandläkare om jag kan få en tidigare tid. Vi får se.

Just nu sitter jag iafl på jobbet och har hemlängtan. Tittar på hotell i Malmö, och drömmer mig bort lite. Min sambo och jag ska på Kent den 12/11. Kul! Vi har det rätt kämpigt just nu så det behövs nog en hotellnatt, konsert, hotellfrukost och kanske en öl eller två. Hitta tillbaka lite till varandra, eller en liten nytändning som det så fint heter. Småbarnsåren är ju som bekant påfrestande för ett kärleksförhållande och vi är väl knappast ensamma om att bara prata om våra barn och gräla om varför inte diskmaskinen är tömd. Jag hoppas så väldigt mycket på vår kommande miniutflykt!
Vad gör ni för att hålla lågan igång? Min sambo och jag har tyvärr inga som helst gemensamma intressen nämligen. Vi kan inte ens ut och gå ihop utan att jag blir irriterad för att han går så satans långsamt. Jag vet! Det låter dumt och som en bagatell. Inte desto mindre sant....

Ovido - Quiz & Flashcards