Alla inlägg den 29 oktober 2016

Av Batman - 29 oktober 2016 17:32

Vilken höstdag! Jag var tvungen att pausa mitt löpande och ta en bild. Tyvärr med mobilkamera, så den enorma skönheten på platsen lyckades jag inte fånga. Det blev iafl en utomordentlig runda på 8,4 km. Inte milen, men jag är ändå nöjd. Det var rätt skakigt på slutet och jag mindes inte hur mycket uppför det är på den runda jag sprang!
Ikväll blir det vegetariska burgare med morot, potatis och sötpotatis skurna i delikata pommes. Ska bara dra en runda med doggsen först. Dom är så himla spattiga idag så det behövs. Tänker skita i pw, det blir en vanlig promme med jeans och stövlar. Nikeskorna och thightsen lämnar jag hemma.

Så mysig årstid vi har nu! Jag har tjatat om det i många inlägg nu, men guuud vilken härlig höst vi har!

Ovido - Quiz & Flashcards