Alla inlägg den 21 oktober 2016

Av Batman - 21 oktober 2016 15:44

Idag var jag inte alls lika taggad på att springa som igår. Det gick dessutom inte så lekande lätt som de senaste gångerna. Ändå! Ett personbästa så här andra dagen på min lilla utmaning. Med hela 12 sej/km. Jag hoppas kunna slå det iafl en gång till under den här utmaningen. Kul! Tänk att så lite kan lysa upp en så här grå dag! Då jag dessutom ska jobba 2 nätter...

med en av mina absolut bästa vänner på vårt stafettlopp

Resten av dagen ska jag vila, gå en promenad med doggsen och ta ett bad innan jag måste till det där satans jobbet... Jag har verkligen ingen lust. Får tänka pengar och tänka på hur härliga lediga dagar är. Just nu är det kaos på jobbet. Erfarna lugna sköterskor känner för att börja gråta. Stress och övertid hör till vardagen och inte undantagen. Sjukt. Helt galet är det. Jobba med mindfullness helt enkelt...

Ovido - Quiz & Flashcards