Alla inlägg den 2 september 2015

Av Batman - 2 september 2015 20:55

har jag nämnt att jag blivit träningssugen igen? Det har jag iafl. Eller... För Att vara helt ärlig saknar jag väl mest känslan av att vara fit. Träningsvärken och den Goa känslan av att resultaten växer.
Så. Jag är ff rätt risig, snoret forsar och jag har väldigt lite energi men jag tänker iafl börja mjukstarta imorn. Det är ju inget som hindrar att skärpa till sig vad gäller kosten iafl! Så! Havregrynsgröt med mango till frukost, tråkig broccoli med kyckling till lunch osv osv :) ska ha det som ett projekt fram till jag byter jobb. Börja det nya med en nygammal fräsch kropp! :)
ska fö bli himla skönt att slippa nätter! Känner mig som en människa och inte ett instabilt psykfall efter den här semestern!

Nåväl! Snart ska jag nog krypa ner. Ordentlig med sömn, minimalt med stress, naturlig mat och svettig träning heter det ju!

Ovido - Quiz & Flashcards