Alla inlägg den 5 september 2015

Av Batman - 5 september 2015 23:41

Men va faaaan!
Två bilder som helt enkelt inte fick följa med föregående inlägg.

Fatta det, bloggjävel!!!!

Nu när jag ändå är i farten kan jag lika gärna göra en att-göra-lista för kommande vecka.
# säga upp mitt sugiga gymkort en gång för fucking alla!

# överleva jobbet. (Blir verkligen en utmaning!)

# börja försiktigt med träningen igen.

# börja not så försiktigt med diet. Igen... Nu fucking jävlar!!!

# byta gardiner.

Det var nog allt... Hejjrå!

Av Batman - 5 september 2015 21:24

[Bild]

kass kvalitet men så kan det gå t
Precis svidat om till mjukiskläder och väntar på att min sambo ska komma hem med våra fantastiska ungar. Vi här skämt bort oss själva med att käka lyxig buffé på vincontoret. Ofta tycker jag bufféer kan kännas billiga, men det här enbart lyxigt! Jättegott! Yumyum! Muntrar verkligen upp, särskilt eftersom jag fortfarande är stans så förkyld och dessutom ska börja jobba imornkväll... Asså... Jag kan tänka mig att gå och lägga mig nu så det lär ju bli ytterst intressant. Issy är lite risig så vem vet. Kanske blir vab.
Nu är dom iafl hemma och ska också svida om till pyjamas och krypa ner hos klängiga hundar och myssjuk mamma och dricka Cola zero (min absoluta favoritlast jag har) och checka film :) mina Bästaste bästungar!

[Bild]

Kanske finns rum för lite liiiite godis ock! Får se, jag är verkligen äckelmätt, mEn en ska aldrig säga aldrig ;) imorn får det bli lite mer seriös dietande igen. Hoppas kunna ta tag i träningen i nästa vecka och säga tack å hej till denna satans förkyldning!

Ovido - Quiz & Flashcards