Alla inlägg den 18 september 2015

Av Batman - 18 september 2015 19:08

är så förbannar äcklad av mig själv! Slutade röka när jag väntade min lilla sessa. I perioder så har jag haft rökcravings och ibland trillat dit. Nu har jag, bortsett från att jag tjuvade 2 cigg av en på bröllopet, hållit mitt rökstopp länge. Men så idag... Guuuud så gött en cigg skulle vara! Men varför skulle jaaaaag dö av cancer, få kol och se jävligt grå ut när aaaaandra som är 10 år äldre ser fräscha ut. Så jag pungade ut en 50-lapp tog en cigg och fick tokångest... Det var 50-spänn helt åt helvete. Fy vad ovärt det kändes! Äckligt, skamligt och inte det minsta gott! Bara ren skär ångest.

Jag vill inte dö av cigaretter. Jg vill leva länge, jag vill må bra och jag vill under inga omständigheter lägga pengar på sån äcklig vidrig skit! så jag slängde resterande äckliga, vidriga paketet åt helvetet och tänker minnas den här enorma äckelkänslan Om jag nån gång får för mig att låta mig frestas igen. Uuuuuusch!!!!!! Aldrig mer. Inte en enda jävla cigg i hela mitt liv. PUNKT!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards