Alla inlägg den 7 september 2015

Av Batman - 7 september 2015 18:47

     

så! Blev trots allt en pw på ca 40 min med doggsen. Eller så pwaktigt det bara går med en besvärlig tantfralla. Men jag är nöjd. Herregud! Legat sjuk i 2 veckor och dessutom sovit askasst idag så är det ju riktigt bra! Körde sen lite hemmaträning, med squats, Lunges, jumping Jacks i planka osv. Imorn ska jag dra mig en löprunda och träna magen. Och ta mig i kragen att säga upp mig från dåliga gymmet. 


Annars råder soffhängsklubben här, som ni ser på korten ovan.  Jag ska ju strax dra... Älskar vår soffa! ÄLSKAR! det är i den vi umgås hela familjen, trängs och kopplar av. Soffhängsklubben ja. trötta framför monsters inc. Bra avslut på en trökmåndag ändå, det får en ju säga!


nä mina vänner. Nu blir det att hinka 5 koppar kaffe, snabbduscha och be för livet att jg överlever även denna natt.

Av Batman - 7 september 2015 15:52

Somnade efter frukostgröten runt halv 9, vaknade halv 11 och behövde kissa. Vaknade igen runt 14 och kunde då rakt inte somna om...

Hatar verkligen min dåliga mobilkamera! :(
Nåväl! Trött som en röv alltså... Har precis ätit blomkålsägg och ska nu ta mig en köpp av det svarta guldet innan Jag tar mig an den där pwn jag skrävlade om igår.

Det är faktiskt helt okej. Mättsamt om inte annat.

Min balla fralla vill iafl gärna smaka ;)

Åh guuuud! Måtte kommande natt gå undan! Det kommer bli plågsamt som det är. Jaja, nu en köpp, sen ska späcket få sig en omgång!

Av Batman - 7 september 2015 05:19

Längtar hem nåt oerhört. Vill hem NU! NUUU! BASTA! Men jag har 2 timmar kvar. Sen låååånga vägen hem, ut med doggsen en snabbis och sen äntligen få sova. ÄNTLIGEN! Är ta mig tusan det bästa med att jobba natt. Att få sova när en kommer hem, trött som ett jävla as.

Rätt tuff vecka för mig. Nästa natt också, sen går jag på fredag och går av måndag. Är så himla sugen (som allid när jag jobbar helg...,) att ha en riktig jävla svenssonhelg. Filmer högt och lågt, gos, cola zero, långprommis och bara prata om ditten och datten. Bädda rent i sängen, tvaga och skrubba kroppen och så nöjd, så nöjd krypa ner i sängen liiiite för sent, men veta att det blir att gå upp liiiiite senare än vanligt =) Åh! Varför måste jag jobba i helgen för!?


Kollade mitt lönebesked också... Nästa månad blir rätt fattig den också. OMG! HUR kan jag få så lite? Jag hade bestämt att ta tag i mig själv och köpa ny dator, men det får nog vänta ytterligare en månad. Tur att herr Sambo får ut fullön nu efter pappaledigheten. Jaja. Är en dag imorn ock som Morran brukar säga. Pengar kommer pengar går.


När jag ändå sitter här kan jag meddela att jag börjar kurera mig något så när. Tog en lättare promme med Mr Dogge och har skött mig nästan exemplariskt med kosten. Inget småätande inatt öht vilken jag i vanliga fall har väldigt lätt för. Ska, om jag hinner, ta en rejäl pw om jag k'nner mig OK när jag vaknat och sen om jag ff känner mig OK ta en runda tabata i hemmets lugna vrå. MÅSTE KOMMA IGÅNG! Jag har verkligen fallit i lättjans fasta grepp de senaste månaderna. Bra med höst då, och min känsla för nystart i och med den. Då jävlar blir det fast med det mesta för den här donnan! =)

Nåja! Nu har jag lyckats slå ihjäl ytterligare några minuter på det här stället där tiden verkar ha fått tuggummi i uret. Gryningen är på gång och det är inte alls mycket kvar nu. Stå ut Julia, stå ut!

Pöss hejje!


Ovido - Quiz & Flashcards