Alla inlägg den 9 september 2015

Av Batman - 9 september 2015 20:30

Den bästa Brorshan en kan önska! Så snäll och omhändertagande han är mot sin lillasyster alltså.
Jordens största djurvän, jordens bästa kompis som är sympatisk, empatisk och vill att alla ska må bra.

Han är snabbtänkt, ligger före dom andra i klassen i matte och kan bygga avancerade legosatser så t om andra vuxna blir impade.
Min helt underbara son med humor och glimten i ögat! Ärlig och rakryggad.

Det krossar mig när han säger att han känner sig som ett träd, där löven representerar det som är jobbigt i livet.
Jag vet att han är i grubbelålder och han är lik mig på så sätt att han tänker mycket. Dock bra att han säger nåt. Jag höll så mycket inom mig! Att folk retade mig för att jag var ful tex. Jag sa aldrig nåt...

Min älskade pojke! Mamma ska fixa. Mamma ska få skitungarna att hålla käften! Vet Att det är föräldrarnas fel, men för fan! Tygla den lilla jäveln då! Nu får faaaan skolan ta sitt ansvar.

Av Batman - 9 september 2015 12:29

Vad ska jag göra med det? Växer värre än ogräs och är mer eller minsta omöjligt att stajla!

Jaja... Det är satans tjockt iafl... Och det har jag hört är avundsvärt!

Av Batman - 9 september 2015 10:04

härliga lediga dag! Sov som ett litet barn hela natten!
Frukostmöte med båda ungar innan jag skickade iväg min förstfödde och sen tog jag med min yngsta och min knähund med kamphundsutseende på en 45 min pw.

Min lilla skräcködla är på inte jättebra humör idag om En säger så... Just nu går det mesta av energin åt att hålla henne någorlunda nöjd med tillvaron...

Menmen! Jag har alltså avverkar en pw och ska köra ett hiit sen när Mr sambo kommer hem. Lägger upp det som följer:
1 min lätt jogging/ snabb gång
30s springa så fort jag kan
30s squats
Repetera x8-10 ggr.
Blir jävligt svettig av det programmet! Älskar hiit! Tar inte lång tid med skjuter förbränningen i höjden och gör mig trött. Rekommenderar det verkligen!

Hä, nu ska jag leka hemmafru och städa det här stökiga hemmet.
Pöss hejje!

Ovido - Quiz & Flashcards