Alla inlägg den 13 september 2015

Av Batman - 13 september 2015 23:20

så! 3e och sista natten för den här omgången. Skönt! Sitter just nu och fyller depåerna med kvarg. Hade gärna satt i mig en hel påse karamellkungen och lite marabou på det, men då kraschar kroppen. Jobbar en natt så ska en undvika kolhydrater och inte äta allt för sent... Eller tidigt... Hur en nu vill se på det.... Det var ett sidospår. Nåväl! Kvarg. I brist på annat. En liten selfie har jag också lyckats få till. Ska ju tydligen vara väldigt poppis, det där med att visa sitt tryne i tid och otid och vem är jag att rebella mot detta?


Har iafl gott ganska så fort än så länge. Skönt det!

Imorn (idag) ska jag iafl bli snäll och trevlig igen. Har varit som en riktig häxa igår. Jag hatar när jag blir sån, pga den där jävla sömnbristen. Sur, vresig och ibland faktiskt en idiot. Men så fort jag vaknar ska jag ta på mig solskenshumöret och vara allmänt underbar! Ska städa upp alla mina kläder som skräpar överallt och sen ta tag i det där med att säga upp trökgymmet.asså, nu MÅSTE jag...


Så! Veckans planer är väl att ta tag i samma planer som föregående som jag, trots goda intentioner, inte alls tog tag i. Så är det mät!

Av Batman - 13 september 2015 18:41

en natt kvar! En endaste jävla natt sen 8 underbara nätter HEMMA!!!! Längtar!
Idag blev det då rakt ingen löptur. Det blev en Pw med doggsen och herr sambo. En jävla jobbig en. Skulle säga upp mitt medlemskap på kassa gymmet idag men orkade inte. Tycker sånt är så satans jobbigt! Varför är det så? Jag vill bara gå dit och säga tack å hej utan att behöva förklara mig! Ska väl dom skita i liksom...imorn! Imorn måste jag. Suget att börja träna ordentlig styrka igen är iafl bestående. Byte av gym skulle nog göra mig gott! Och att börja planera min träning mer och bli mer seriös igen. Det är inte riktigt så nu. Har bestämt mig för att komma i så god form till jul som jag bara kan! Så fröken! Dags att börja jobba ordentligt med andra ord :)

Av Batman - 13 september 2015 03:18

rätt fräsch ändå för tidpunkten ;)

Ska inte dra mitt vanliga hemlängtetjatter, det är precis som vanligt med den saken, dvs den är skyhög.

Sprang mitt hiit i eftermiddags och det märktes att jAg var seg, men gött att ha gjort det. Älskar att känna att jag får igång fettförbränningen :) gjorde en runda med magövningar, 40 ryggresningar och ett avslut av 40 jobbiga armhävningar. På knä då... Jag har extrema svårigheter med teknik vad gäller armhävningar. Vet liksom inte vart jag har kroppen, koncentrerar mig allt för mycket på att inte tappa ryggen, varpå armarna förlorar kontrollen och jag mest ser dum ut. Jaja, så är det med det.

När jag vaknar i EM ska jag ta mig en lättare löprunda och sen göra samma magprogram som igår. Blir nog prima! Har fö ätit allt för mycket socker idag. Ett gäng banankolor i bilen på väg till jobbet och sen en bit tårta som bästa nattpatrullen bjöd på. Smaskigt, men sliskigt :) jag ska ju inte äta socker... Fy skäms! Nya tag fr.o.m Nu! Så är det bara! Diciplinen får vackert komma fram även om den gömt sig väl! Slut på kurragömma, så det så!

Ovido - Quiz & Flashcards