Alla inlägg den 22 september 2015

Av Batman - 22 september 2015 19:23

Det är bara jag... Vet att jag bara hör av mig när jag verkligen vill något.... Men. Snälla, snälla SNÄLLA låt den här natten vara smärtfri. Låt den vara lugn och snälla,  snälla, SNÄLLA! Låt det vara "rätt" kollega och inte den lata. Tack på förhand! 

Av Batman - 22 september 2015 11:13

pju! Gud... Det märks verkligen att muskler är en färskvara. Omg vad svag jag var i mina titties.

Hehe! Bjur på lite fulposering :)
Det är svårt att få till spegelselfies! Ett riktig mäck! Wow till dom som dagligen skjuter av spegelselfies efter spegeöselfie. Jag får inte till det helt enkelt.
Drog i mig en proteinshake och ligger nu i sängen och ska försöka sova en timme. Hoppas det går!

Av Batman - 22 september 2015 08:12

tror ni jag fick sova? Eh, nej... En jävla grävmaskin kör igång strax efter 7. Idioter. Fucking jävla idioter! Klart att dom måste jobba under deras arbetstider, jag fattar! Inte desto mindre behöver jag få sova för att orka jobba en hel natt. Och inte är det någon som skriker UPP OCH HOPPA!!!!!! Kl 02.30 hos dom...

Nåväl... Satt i mig keso och blandat i en kiwi. Orkade inte leta efter bär i frysen så det får vackert bli en frukt. Om nu inte kiwi skulle råka vara ett bär. Hm... Bäljar kaffe och ska göra det där gymmet lika gärna. Kanske kan sova när jag är hemma igen, innan barn och sånt ska hämtas. Åh Gud! Den där träningsvärken jag sa igår inte var så farlig gör sig verkligen påmind idag! Aj som satan! Räknar med att benen som känns stela men hanterbara kommer ge mig feeeett mycket stryk imorn.
Nä, men det är väl bara att hoppa i kläderna då och få igång den här helvetesdagen och ha ångest över den ännu mer helvetiska natten som stundar. Det där med att dygna... Ingen skrytfaktor, gör det typ jämt.

Ovido - Quiz & Flashcards