Direktlänk till inlägg 26 oktober 2016

Dag 7.

Av Batman - 26 oktober 2016 19:25

6,42 km i det mörkaste mörker! Det var fan otäckt.

Rätt så långsamt gick det också, men det kanske berodde på mörkret och att jag trots pannlampa såg ganska dåligt. Typ att en springer lite försiktigare per automatik. Men, men! Det gick bra och jag kutade på med bra teknik och starka ben iallafall. Kul! På lördag tänkte jag försöka mig på milen. Imorgon lär det bli en kort runda. Jobbar dag imorgon så jag kommer väl vara helt död när jag kommer hem.

Vårt kylskåp har gått sönder. Kanske kommer det igång igen efter att herr sambo kollat på det. Så typiskt! Vi ska ändå köpa ny kyl och frys när utbygget sätter fart eftersom det ska bli lite större matplats i och med detta. Därför känns det extra surt! Just nu finns det inte plats för den modellen som är tänkt. Störigt! Vi får se. Det kanske går igång nu ikväll. Ibland kan han få igång de mest envisa apparaterna den där F ;)

Ska i övrigt bli så jobbigt att gå upp tidigt imorgon! Jag är verkligen ingen morgonmänniska och kommer säkert aldrig bli det heller.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Batman - 12 februari 2017 15:06

Herregud! Ska det aldrig vända?! När jag tänkte att nu... Nu är jag på väg upp på banan igen så fick jag vinterkräksjukan. Fy fan vad dåligt jag mått! Jag är helt slut. Nu bara MÅSTE saker och ting vända? Och den där jävla bilen... Nä, den funkar...

Av Batman - 11 februari 2017 11:22

Kom igång så jävla bra med träningen! Och då får jag influensan.... Sen blev issy magsjuk igår natt och spydde och spydde och SPYDDE. Idag känner jag att jag nog klarar av en promenad. Helst skulle jag vilja göra det precis just nu när solen skiner o...

Av Batman - 3 februari 2017 21:34

Sjukskriven idag tom 12/2. Stress och sömnbrist. Kom inte upp ur sängen i måndags eller tisdags. I onsdags tog jag 2 halvdana löprundor, gårdagen minns jag inte och idag har jag alltså fått sjukskrivning. Bröt ihop, herr sambo fick ringa till min che...

Av Batman - 30 januari 2017 08:31


Brrrr! Vaknade upp till 14,6 grader i huset. Trodde jag skulle få en freezing hjärtinfarkt! Efter lite pillande på värmepannan och en laddning ved i köksspisen så har det lyckats krypa upp till 20. Gabriel och jag gick upp, käkade frukost och sen g...

Av Batman - 28 januari 2017 17:15


Efter en vecka av grav hypokondri så tror jag att jag att jag är på bättringsvägen. Jag har nog ingen cancer, depression, sköldkörtelsjukdom, blödande tarm eller något annat. Möjligtvis järnbrist, men det har jag köpt blutsaft för. Det där med hypo...

Ovido - Quiz & Flashcards