Direktlänk till inlägg 30 oktober 2016

Dag 11.

Av Batman - 30 oktober 2016 21:50

Idag blev det en runda på 7,1 km och ett litet pb på den distansen! Jojo! Så kan det gå.

Sen en kvällspromenad med bestarna, efter att jag övergav idén om att köra ett pass tabata hemma för soffhäng istället.
Imorgon kommer det bli en kortare runda på bandet och en tur i gymmet. Jobbdag imorgon och måndagar är alltid kaos på jobbet så jag hoppas jag överlever. Sen nattjobb i helgen. Usch! Funderar ofta på att byta jobb. Lämna vården och dess förfall.

Nej, inte förbittras! Jag är trots allt ledig tis och onsdag innan jag går på på torsdagskväll. På onsdag ska jag till käftis och få ordning på min onda tand. Jag avskyr förvisso att gå till käftis och det är dyrt som fan, men! Min tand. Den kommer inte göra så satans ont längre. Jag har verkligen lidit det senaste!

Imorgon så har herr sambo lovat att ringa kommunen och höra sig för hur det går med bygglovet. Bra, får vi hoppas. Jag står fan inte ut här mer! Det är som att leva i en Barack med söndriga kylskåp, provisoriska lösningar i väntan på och allt det där. Det ska bli så härligt när det blir klart! Förhoppningsvis kommer det gå fort och smidigt också.. Hehe. Jag tror det kommer bli jättefint! Eller jag veeet att det kommer bli det.

Nej, nu är det läggdags. Upp tidigt imorgon, och jag tackar gud för vintertid. Först ut ned bestarna för sista kissen och sen tjoff i säng!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Batman - 12 februari 2017 15:06

Herregud! Ska det aldrig vända?! När jag tänkte att nu... Nu är jag på väg upp på banan igen så fick jag vinterkräksjukan. Fy fan vad dåligt jag mått! Jag är helt slut. Nu bara MÅSTE saker och ting vända? Och den där jävla bilen... Nä, den funkar...

Av Batman - 11 februari 2017 11:22

Kom igång så jävla bra med träningen! Och då får jag influensan.... Sen blev issy magsjuk igår natt och spydde och spydde och SPYDDE. Idag känner jag att jag nog klarar av en promenad. Helst skulle jag vilja göra det precis just nu när solen skiner o...

Av Batman - 3 februari 2017 21:34

Sjukskriven idag tom 12/2. Stress och sömnbrist. Kom inte upp ur sängen i måndags eller tisdags. I onsdags tog jag 2 halvdana löprundor, gårdagen minns jag inte och idag har jag alltså fått sjukskrivning. Bröt ihop, herr sambo fick ringa till min che...

Av Batman - 30 januari 2017 08:31


Brrrr! Vaknade upp till 14,6 grader i huset. Trodde jag skulle få en freezing hjärtinfarkt! Efter lite pillande på värmepannan och en laddning ved i köksspisen så har det lyckats krypa upp till 20. Gabriel och jag gick upp, käkade frukost och sen g...

Av Batman - 28 januari 2017 17:15


Efter en vecka av grav hypokondri så tror jag att jag att jag är på bättringsvägen. Jag har nog ingen cancer, depression, sköldkörtelsjukdom, blödande tarm eller något annat. Möjligtvis järnbrist, men det har jag köpt blutsaft för. Det där med hypo...

Ovido - Quiz & Flashcards