Alla inlägg under september 2015

Av Batman - 13 september 2015 18:41

en natt kvar! En endaste jävla natt sen 8 underbara nätter HEMMA!!!! Längtar!
Idag blev det då rakt ingen löptur. Det blev en Pw med doggsen och herr sambo. En jävla jobbig en. Skulle säga upp mitt medlemskap på kassa gymmet idag men orkade inte. Tycker sånt är så satans jobbigt! Varför är det så? Jag vill bara gå dit och säga tack å hej utan att behöva förklara mig! Ska väl dom skita i liksom...imorn! Imorn måste jag. Suget att börja träna ordentlig styrka igen är iafl bestående. Byte av gym skulle nog göra mig gott! Och att börja planera min träning mer och bli mer seriös igen. Det är inte riktigt så nu. Har bestämt mig för att komma i så god form till jul som jag bara kan! Så fröken! Dags att börja jobba ordentligt med andra ord :)

Av Batman - 13 september 2015 03:18

rätt fräsch ändå för tidpunkten ;)

Ska inte dra mitt vanliga hemlängtetjatter, det är precis som vanligt med den saken, dvs den är skyhög.

Sprang mitt hiit i eftermiddags och det märktes att jAg var seg, men gött att ha gjort det. Älskar att känna att jag får igång fettförbränningen :) gjorde en runda med magövningar, 40 ryggresningar och ett avslut av 40 jobbiga armhävningar. På knä då... Jag har extrema svårigheter med teknik vad gäller armhävningar. Vet liksom inte vart jag har kroppen, koncentrerar mig allt för mycket på att inte tappa ryggen, varpå armarna förlorar kontrollen och jag mest ser dum ut. Jaja, så är det med det.

När jag vaknar i EM ska jag ta mig en lättare löprunda och sen göra samma magprogram som igår. Blir nog prima! Har fö ätit allt för mycket socker idag. Ett gäng banankolor i bilen på väg till jobbet och sen en bit tårta som bästa nattpatrullen bjöd på. Smaskigt, men sliskigt :) jag ska ju inte äta socker... Fy skäms! Nya tag fr.o.m Nu! Så är det bara! Diciplinen får vackert komma fram även om den gömt sig väl! Slut på kurragömma, så det så!

Av Batman - 12 september 2015 03:13

det här är jag i detta nu

Ingen vacker syn, trött som ett as och har hemlängtan som aldrig förr. Äckelmätt efter en köpesallad är jag ock! Vill bara hem till vår säng, snusa issynacke och krama Gabriel och känna Fredrikvärme. Kanske höra doggsen snarka sött och tryggt precis bredvid sängen. Och jag i mitten och älska stunden! Men här är jag och räknar minuter... Hoppas helgen går i rasande fart och nästa kommer snart så jag får helg ala Svensson. Som jag älskar det!

Sprang i fm. Gick satans bra! Flög fram (nåja, det var en rejäl överdrift) och hade kunnat springa lika länge till om jag haft tid. Imorn blir det intensivt hiit. Kort men jävligt svettigt! Skönt Att träningen är på G. Har saknat det!

Nä, jag har nog inget mer jag vill dela med mig av. Bara att jag längtar hem... Ska lyssna på att avsnitt av min nya favvopodd, true murder (tror jag den heter) och jobba lite framför datorn.
Pöss hejje!

Av Batman - 11 september 2015 09:25

Bruno gjorde sitt bästa med att få upp mig waaaay för tidigt. Jag jobbar inatt och att ha fått sova till 10-11 hade känts bra... Men Bruno är nöjd!

Sååå... En tvätt maskin är i rullning, havregrynsgröten tillagad och uppäten och jag får väl hoppas på en middagslur istället

Av Batman - 10 september 2015 21:02

är så satans orolig för att jag ska vara ful på bröllopskorten. Ibland får jag sån fruktansvärd fulångest. Rädslan att se mig själv på kort för risken att tappa andan över hur ful jag är... Och jag vill så gärna se bra ut på just dom korten. Så himla gärna! Att jag ska se tjock ut. Jag har sedan tonåren en så frukstansvärd dålig bild av mig själv. Egentligen sen barnsben men det var i 14-års åldern det spårade ut med ätstörningar. Och jag tycker VERKLIGEN INTE att det är fel eller ful eller nåt negativt öht, men när jag fått det stoppat i halsen sen jag var liten att tjock är fult och äckligt. Är en tjock är en värdelös. Hur jag än jobbar med det så är jag rädd för att gå upp i vikt. Eller snarare att se tjock ut. Med ölmage och dubbelhaka.

Jag har 27" i jeans, ibland 28. Jag köper alltid small, och jag VET att jag inte är tjock. Jag har ett "perfekt" BMI och som sagt. Jag VET att jag INTE är tjock... Men... Dom äckliga jävla demonerna fuckar mig!

Men vet ni! Jag har verkligen kämpat med en bättre självbild. Jag peppar mig och jag kämpar tillsammans med mig själv. Jag är så satans jävla bra! Men jag är faktiskt det! Rätt snygg ock.

Av Batman - 10 september 2015 10:11

fick barnvakt i morse så jag avverkade en löptur. Gick rätt bra och jag är en sån som föredrar att träna på morgonen. Riktig höstkänsla med krispig luft och skogiga dofter!

Hade givetvis med mig Mr Brown! Förutom att han ska kissa stup i kvarten och på så sätt försämra min löptid så tycke jag att det är så himla skönt att ha med honom som sälle :)

Gullegrisen!
Vet inte hur länge och hur långt jag sprang, runkeeper slutade funka mitt i men det kändes iafl lagom.

Nu sitter jag här hemma med lillvärsting som är trött och grinig. Vi ska nog ta oss en liten stund framför nåt på surfplattan och slappa en stund. Kan vi gött unna oss! Kanske rent av sover en stund... Är ju himla gött det ock :)

Av Batman - 9 september 2015 20:30

Den bästa Brorshan en kan önska! Så snäll och omhändertagande han är mot sin lillasyster alltså.
Jordens största djurvän, jordens bästa kompis som är sympatisk, empatisk och vill att alla ska må bra.

Han är snabbtänkt, ligger före dom andra i klassen i matte och kan bygga avancerade legosatser så t om andra vuxna blir impade.
Min helt underbara son med humor och glimten i ögat! Ärlig och rakryggad.

Det krossar mig när han säger att han känner sig som ett träd, där löven representerar det som är jobbigt i livet.
Jag vet att han är i grubbelålder och han är lik mig på så sätt att han tänker mycket. Dock bra att han säger nåt. Jag höll så mycket inom mig! Att folk retade mig för att jag var ful tex. Jag sa aldrig nåt...

Min älskade pojke! Mamma ska fixa. Mamma ska få skitungarna att hålla käften! Vet Att det är föräldrarnas fel, men för fan! Tygla den lilla jäveln då! Nu får faaaan skolan ta sitt ansvar.

Av Batman - 9 september 2015 12:29

Vad ska jag göra med det? Växer värre än ogräs och är mer eller minsta omöjligt att stajla!

Jaja... Det är satans tjockt iafl... Och det har jag hört är avundsvärt!

Ovido - Quiz & Flashcards