Alla inlägg den 2 november 2015

Av Batman - 2 november 2015 20:43

Vilken dag!
Sambon sjukskrev sig för magsjuka imorse och lillvärsting är allmänt risig. Således är jag trebarnsmamma för tillfället... Ingen ordning nånstans.
Jobbet har varit kaos, har knappt suttit öht. Öronen riktigt susar och underbenen värker. 40 min övertid och hem för att fixa mat och allt det där. Ork till träning fanns ju inte på kartan denna måndag, men jag rev av en halvmil pw med doggs och moder. Sen Handla, plocka undan, fixa, trixa. Helt slut i kroppen för att inte tala om huvudet!

Just nu har jag stämplat ut iafl! Sitter i soffan med min lillkille och kollar wallander. Han har fastnat för den där wallander-serien och jag tycker det är supermys att dividera om vem som är mördare, hur saker hänger ihop, fingeravtryck och massa annat som åker runt i min kloka pojkes huvud :) trots att jag inte är ett dugg imponerad av konceptet Kurt wallander med Krister Henriksson så är det värt det med tanke på lite egentid med honom. Är så satans viktigt med ensamtid ensam! Gabriel har sin handboll, skolan, kompisar och får ofta vänta för att lillasyster kräver mer, pga sin ringa ålder, så det känns extra viktigt att ta sig tid med honom och låta honom vara världens centrum. Han är ju så viktig! Och rolig och alldeles underbar!

Läggdags om en liten liten stund. Imorn är det dags för nattjobb... Hur nu det ska gå. Jaja. Det bekymret tar vi imorn. Och det är visst inte bara jag som är klar med denna dag..

Nu är det bara resten av veckan kvar. Och imorn så är det nya tag! Hoppas kunna träningsuppdatera lite :)

Ovido - Quiz & Flashcards