Alla inlägg den 6 november 2015

Av Batman - 6 november 2015 10:39

Så! Igår gick jag hem från jobbet för sista gången. Trodde jag skulle känna mig lite vemodig, men näää! Det kändes bara bra :)

Nu laddar vi för dagis, jag och lillvärsting. Vi försöker sluta med napp, men idag är ingen bra dag för issy. Hon är inte på det mest medgörliga humöret idag. Men på myshumör!

Känns lite jobbigt att inte få träffa henne och Gabriel förens imorneftermiddag. Slutar 22 ikväll och börjar 7 imorn, så jag kommer ju bara få se dom sovandes.

Nåväl! Ska ut på en runda så fort jag lämnat, sen får vi se om jag hinner ett gympass. Doggsen får faktiskt gå före i prioritet. Blivit riktigt dåligt med träning den här veckan, men med för lite sömn, nattjobb och dagjobb på varandra så blir det så. Och vad gör det om 100 år liksom.
Ha en trevlig helg annars! Nu får vi sparka igång oss här :)

Ovido - Quiz & Flashcards