Alla inlägg den 13 november 2015

Av Batman - 13 november 2015 10:38

Har städat sen jag skickat min lillkille till skolan. Fan vad stökigt det är! Är så förbannad på herr sambo som inte gjort ett skit igår trots att han var ledig igår. inte okej! Vi är faktiskt två och har två gemensamma barn och jag accepterar inte att jag ska göra allt! Fan heller! Jag matvägrar några dagar, div han får fixa mat, jag tänker fan inte göra det. Han hatar att göra mat, men jag hatar att städa upp efter alla andra så det får bli så. Jag är ingen jävla husfru, PUNKT. Jag gör mest hemma, för jag har valt att jobba deltid så det är okej. Men flr det ska jag inte göra allt!

Nåja. Slutgnällt om trubblet i paradiset, hehe.
Alltså: städa, träna, promma doggar, skjutsa till handboll. Låter inte mycket kanske, men jag har fullt upp!

Skönt att vissa kan slappa iafl ;) lille Bruno... Knäpphund.
Och här är ett riktigt fynd från igår! Den skrek verkligen Julia!

Älskar den faktiskt!
Häpp! Nu är det tvätt som ska vikas och tas om hand.
Trevlig fredag kompisar!

Ovido - Quiz & Flashcards