Alla inlägg den 11 november 2015

Av Batman - 11 november 2015 09:08

Halloj i stugorna! Hur har ni det så här mitt i veckan? Jag mår som en första klassens kejsare! Ledig, utvilad och har fixat barnvakt vid 14 så jag kan träna i lugn och ro. Härligt!

Jag ska börja splitta mina pass. Överkropp/underkropp. Behöver utvecklas och det kanske blir lite bättre av att testa nya grejer. När jag kör ben kör jag ändå hela benen liksom. Då kan jag lika gärna göra likadant med resten av kroppen liksom. Finns ju studier som visar att det är ett bra sätt, det där med splitta. Vi får se! Jag är ju mycket för att experimentera så antingen blir det bra eller mindre bra, återstår att ta reda på :)

Nu ska jag fortsätta ta tag i dagen, jag och min lilla snorfia!

Vi ska städa, handla mat och promenera hade jag tänkt.

Ovido - Quiz & Flashcards