Alla inlägg den 17 november 2015

Av Batman - 17 november 2015 21:46

Måste gnälla lite. Mitt halsont gick över men istället kom en förbannad förkylning. Fan också! Träningssvackan håller således i sig... Hoppas sjukan drar över lika fort som den kom för jag vill satsa lite igen ta mig tusan! Jag är himla taggad trots allt.
Nåja. Är ledig fram till lördag så jag har lite tid på mig att kurera i soffan iafl istället för att springa bland virus och äckelgrejer på jobbet.

Känns ok på jobbet annars. Så till chefen att jag vill stå på egna ben nu. Idag blev jag nämligen lite irriterad. Varför och sånt behöver jag inte säga, men jag tror att jag är mogen nu att få ta eget ansvar och jobba självständigt.

Annars då? Inget särskilt... Ska som sagt ta det piano några dagar. På lördagskväll tänkte jag lura iväg herr sambo på en liten spelning med ett lokalkändisband som spelar irländsk folkmusik. Jag behöver få komma ut lite! Är så himla sugen på lite äventyr utanför hemmets väggar även om dessa äventyr är små ;)

Ovido - Quiz & Flashcards