Alla inlägg den 4 november 2015

Av Batman - 4 november 2015 01:21

Dags att dygna igen då. Undrar hur Många gånger jag dygnat dom senaste åren. Många! Och det ska bli skönt att slippa ett bra tag framöver.
Fick i vilket fall en flaska finvin och en bukett blommor av min chef. Ett fantastiskt arbetsbetyg dessutom. Det där med att byta jobb är lite som att göra slut trots allt...

Jag är satans trött just nu iafl. Längtar som vanligt hem.

Har inte kunnat sova nåt idag, och dagsformen är överlag urdålig! Gick till gymmet och brände av ett helt ok arm och axelpass. Måste träna biceps mer! Är MYCKET starkare i triceps. Jaja, rätt nöjd iafl, men sen när jag skulle avsluta med löpbandet så föll luften ur mig precis. Stod ut en dryg halvtimme sen sket jag i det. Åkte hem, åt lunch, hämtade Gabriel från skolan och lurade med honom till stan för att köpa glass. Och där gick det utför och jag har verkligen överätit idag... Trött, frusen och en hunger som inte gick att mätta. Så kan en sammanfatta dagen. Nåja. Ingen idé att noja, gjort är gjort och det är bara att ta nya tag.

Jag känner att jag har lust att kontakta en kostrådgivare och pt. Jag som person är VÄLDIGT självkritisk (dessutom fd bulimiker) och har nu hamnat i ett läge då jag slukar all information av alla jävla dieter och försöker nästan desperat hitta olika träningsupplägg som ska passa mig. Jag är helt vilse i den där jävla finessdjungeln och jag känner att jag behöver vägledning och en fast plan så jag inte svävar iväg på andra idéer. Framför allt vill jag ha något som är balanserat och som är hållbart i längden. Gärna ett upplägg som gör att jag kan släppa kontroller på träningen. Det är liksom inte sunt att få dåligt samvete för att jag "bara" tränat 5 ggr på en vecka. Tycker 3-4 är mer rimligt. Men som sagt. Jag behöver en guide' nån som kan hålla mig lite i handen. Klappa mig på axeln och säger "så här ska du göra". Vi får se hur det blir. Måste hitta nån jag känner förtroende för först!

Ovido - Quiz & Flashcards